KINTLÉVŐSÉG KEZELÉS

Gazdasági szakértő tanácsa: a kifizetéseket addig kell halasztani míg a cég érdekei nem sérülnek.

 Azaz: Annak fizetek először, aki azonnal szól a késésért. A türelmet kihasználom.
Tehát még a legjobb vevő is csúszni fog a fizetésekkel, ha hagyjuk neki.

 

CÉL: A vevők fizetési pontosságának növelése, az üzleti kapcsolat erősítésével.

 

HOGYAN


Minden lejárt számlát már az első naptól fogva menedzselünk, a partnerrel felvesszük a kapcsolatot, és egyeztetünk vele. Ugyanaz mintha a cégnek lenne egy kizárólag számla lejáratot figyelő, és kezelő munkatársa.


 

A MUNKAFOLYAMAT


A vevőkövetelés protokoll kialakítása, ahol partnerünkkel meghatározzuk a vevőkövetelések kezelésének módját, adatszolgáltatását, és prioritásait.

1 nap késés esetén telefonos érdeklődés a késedelem okáról udvariasan, vevőkapcsolat erősítése céljából

5 nap késés emlékeztető hívás + ajánlott emlékeztető levél küldése

10 nap késés felszólító hívás + ajánlott felszólító levél küldése

Ügyvédnél az ügy a tartozást követő 15 napon belül

Opció: Személyes tárgyalás az adóssal, fizetési ütemezés kérdésben.




 

ÁRAK


Első konzultáció: ingyenes

Hívás:   800 Ft + áfa/db
Levél:    900 Ft + áfa/db
Személyes tárgyalás:   költségtérítés norma szerint + 40.000 Ft + áfa




 

ELŐNYÖK


tick  Független félként nincsen érzelmi gátja a követelés kezelésének. Például egy értékesítő nem szívesen hívja fel partnerét attól tartva, hogy sértődést okoz, vagy a vevő nem hivatkozhat a jó kapcsolatra haladék kérés céljából.

tick  A vevőkövetelés rendszeres, nem ad hoc jellegű.

tick  Csökken az ingyen hitelnyújtás mértéke, azaz több pénz lesz a cég számláján, amit bármire felhasználhat. Azaz az eredmény mérhető, szemmel látható.

tick  A partnerkapcsolatok javulni fognak, mert mi soha nem fenyegetően lépünk fel, hanem azzal a céllal, hogy erősítsük az üzlet kapcsolatokat

tick  Megszűnnek az elhúzódó nemfizetéssel kapcsolatos gondok.

tick  A rossz partnerek eltűnnek, vagy megfizetik a késedelem árát.

tick  A jó partnerek megszokják, hogy pontosan kell fizetni.

tick  Javulni fog a cég megítélése, és lesz forrás fejlesztésekre.

tick  Minden hívás rögzítésre kerül, a megállapodások is.



 

 

 

 

A weboldalon megadott adatai csak kapcsolatfelvételre szolgálnak, nem kerülnek tárolásra és harmadik fél számára nem hozzáférhetőek.